7.10.11

STUDY TIME... Subject : WESTLIFE

Yup... Memang dah lama saya tidak mengupdate blog saya ni. So, maafkanlah saya. ;p

Ok, nak cakap pasal study. Kalau sekarang budak-budak Form 3 tengah sibuk study untuk PMR, saya pulak tengah sibuk nak study pasal lagu-lagu Westlife.

I love U Bryan!!!!!!!!!!!!!!!

Semalam, masa saya dan suami sedang menonton Drama TV Korea bertajuk Playfull Kiss, (oh, ok saya sekarang memang gila tengok cerita Korea... Thanks to Kakchik kerana mengajar) tiba-tiba suami saya exited sambil tengok henfon dia.. Pastu dia cakap malam esok (yakni harini- Jumaat 7 Oktober 2011) saya diharamkan untuk membuat sebarang aktiviti kerana dia ada sesuatu untuk saya... :)

Dup dup dup jantung saya sebab saya macam tak sabar nak tahu kemana dia nak bawak saya. Saya pun mendesaklah, mana tau kot dia baik hati nak bagitahu dan secara tak langsung saya pun hilanglah sikit rasa berdebar... Tapi dia cakap...
"Kalau Mydear dah tau mesti Mydear akan jerit WAhhhhhhhhhhhhh..." 
Hehehehe maka saya pun macam lagi exited lah...  Hik hik hik... Tapi sebab ego punya pasal, tak mau la bagi dia nampak kita ni nerves semacam kan kan kan... ;p
Kemudian, dia tunjuk saya henfon dia.....


"Waaahhhhhhhhh," kata saya dalam hati tapi di luaran mimik muka saya macam terkejut hehehehe sebab ego punya pasal tadi hehehe ;p

Saya happy sebab dapat jumpa Westlife (Walaupun Bryan dah takde dalam tu) dan suami saya pun happy tengok saya happy :)

So, sekarang ni masih ada masa lagi untuk saya study semula lagu-lagu Westlife... Lebih-lebih lagi lagu dari album terbaru mereka yang bertajuk Gravity... Maka, saya tak boleh nak update panjang-panjang (ye, ye saya tahu ini adalah alasan) sebab saya nak kena study... Kalau tak rugilah tiket yang berharga RM138 seorang itu kalau saya tak hafal lagu-lagunya ;p

Tapi jangan risau, saya akan hiburkan anda dengan lagu-lagu dari Westlife yer... ;p

Ni antara lagu favourite saya, Fool Again...




Ni pulak lagu baru yang dah popular bertajuk What About Now..



Haaaa ni lagu baru dalam album Gravity...... tajuknya Safe....




Selamat berhiburlah peminat-peminat Westlife.... :)


~~ Zameowy ~~

No comments: