10.1.10

WELCOME 2010

FAKTA 2010

1) Aku akan jadi 25 tahun... Aiyoyo sudah suku abad...

2) Aku akan kawin.... Tak sangka erk aku akan berkahwin pada umur yang aku impikan. Amin.

3) Ramai yang rancang kahwin pada 10.10.10.... Tapi bukan aku, sebab takut tak ramai datang kenduri aku pulak nanti...

4) Anazurra (my niece) dah masuk darjah 1... Aiyo, rasa baru je tukar lampin dia dulu...

5) Ada lagi 10 tahun ke wawasan 2020.... hehehe...


AZAM 2010

1) Nak at least 3 drama and 1 filem keluar kat TV dan WAYANG hasil skrip aku :p

2) Nak kuruskan badan... jadi 48-50kg balik sebab baju banyak tak muat.

3) Nak publish kan novel rekaan aku.


Wish lists 2010

1) Handphone baru... (mungkin leh dapat masa hantaran huhu ;p)

2) Pergi Pulau Sibu... (honeymoon?)

3) Pergi Disneyland... (2nd honeymoon???)

4) New Hand Bag... (tak pernah pakai jenama mahal, paling mahal Roxy dan Guess-tu pun orang bagi)

5) Rantai emas putih... (my honey bagi dua kali dah, tapi putus... kena beli sendiri kot)

6) Teringin nak naik sky baloon... (Ada ke kat Malaysia?)

7) Nak bela binatang exotic yang kecik dan comel... Hurm...

8) Makan candle light dinner kat taman - dikelilingi small candles...

~~meowy~~

No comments: