15.3.11

Suamiku dan Gitarnya.......

My Honey sekarang tengah sibuk menyanyi-nyanyi dengan kumpulannya yang baru ditubuhkan.. Nama kumpulan Nur Rak  Last Grass katanya... Jadi kini, gitar dan dirinya umpama belangkas. Bangun je tidur dengan rambut kusut masai tu, terus main gitar... Sebelum tidur, main gitar... Sementara tunggu aku bersiap, dia main gitar...

Setiap Isnin, dia dan kumpulannya akan pergi jamming (atau clubbing kata mamaku hahahhahaha). Aku tak kisah, itu minat dia. Lagipun aku sokong sebab dia memang tererr kot main gitar.. Lainlah kalau asal pegang gitar je, main lagu KAU ILHAMKU dari MANBAI... Suruh main lagu lain, hancur..! Kalau begitu memang kompem la aku tak suruh dia main dah gitar tu...

Sekarang ni My Honey sibuklah nak mengarang lagu untuk bandnya itu.. Mulalah nak cari ilham dengan mendengar pelbagai genre lagu... Semoga berjaya ye My Honey

Hanya satu pesanan aku untuk My Honey, kalau nak buat lagu ala-ala rock gitu, pastikan liriknya menyentuh perasaan. Sebab perempuan ni akan suka pada satu lagu itu jika liriknya terkena tepat dengan pengalaman mahupun kisah-kisah suka duka mereka dalam percintaan, khususnya.

Contoh yang terbaik adalah seperti lagu dibawah ini yer... hehehe rock rock jugak... goreng goreng jugak... leleh tetap leleh... hehehehe ;))

Jadi, pesanan ringkas dari isterimu ini... Selamat maju jaya menghasilkan album dan moga menang dalam apa jua pertandingan yang korang seband masuk k... :)) best of luvk (gabung skali luv dan luck!)





~~meowy~~

No comments: